Saturday, February 25, 2012

Perisian Grafik Corel Draw

Lama dah aku menggunakan perisian dah aku menggunakan perisian grafik iaitu Corel Draw ini semenjak semester 1 tahun pertama di UMS kira-kira 12 tahun yang lepas dengan aplikasi perisian grafik ini pada masa itu masih lagi dengan Versi 5.5. Mungkin disebabkan aku lebih selesa menggunakan perisian berunsurkan visual (grafik + photo) menyebabkan aku langsung tidak berminat mahupun pernah mencuba perisian animasi seperti "flash" yang dianggap sebagai satu perisian yang menyeronokan dalam rakan-rakan aku yang sama-sama berminat dalam aspek ICT di sekolah-sekolah Negeri Kenyalang. Berikut adalah hasil yang aku buat sebelum semester akhir bermula tahun 2012 ini dan sebab utama aku buat adalah kerana mata aku sakit tengok logo asal sekolah aku yang kabur:

Logo Asal


Hasil dari Corel Draw.

Nota Tomato:
1. Artikel penuh di SINI
2. Aku tak tahu nak taip apa lagi
3. Semoga dapat meneruskan perjuangan untuk rakan-rakan MeCOM

 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...